1.პროექტის მთავარი იდეა.მოსწავლეებმა ისწავლონ რუსულ ენაზე მათთვის საინტერესო ინფორმაციის მოპოვება, დამუშავება და აუდიტორიის წინაშე წარდგენა.
2.რუსეთის ისტორიული ქალაქების,ღირშესანიშნაობების გაცნობა.
3.განუვითარდეთ კვლევის უნარ–ჩვევები.ჩამოუყალიბდეს მათ თავისუფალი მეტყველების უნარ–ჩვევა.
4.მონაწილეთა ასაკი.X კლასის 8 მოსწავლე.
5.ვადები.1 თვე.
6.მოსალოდნელი შედეგები.მოსწავლეებმა უნდა შეადგინონ რუკა ''Золотое кольцо"-ს ქალაქები და მათი ღირშესანიშნაობები.
7.პროექტის რესურსები.ინტერნეტ–მასალები,რუკები, პროექტორი.
8.პროექტის მსვლელობა.თემის შერჩევა, კვლევის გეგმის ჩამოყალიბება,ინფორმაციის მოძიება და ანალიზი,კვლევითი პროქტის ანგარიშის შემუშავება.
9.პროექტი ითვალისწინებს შედეგების მიღწევას.გაიწაფონ მოსწავლეებმა კვლევა– ძიების უნარ–ჩვევა,გამოიმუშავონ თანამშრომლობის,ურთიერთშეფასებისა და თვითშეფასების უნარი.
10.პროექტის ხელ–ლი.ანა კოკოჩაშვილი.kokochashvili@gmail.com
http://youtu.be/at5d0WDopl82.რუსეთის ისტორიული ქალაქების,ღირშესანიშნაობების გაცნობა.
3.განუვითარდეთ კვლევის უნარ–ჩვევები.ჩამოუყალიბდეს მათ თავისუფალი მეტყველების უნარ–ჩვევა.
4.მონაწილეთა ასაკი.X კლასის 8 მოსწავლე.
5.ვადები.1 თვე.
6.მოსალოდნელი შედეგები.მოსწავლეებმა უნდა შეადგინონ რუკა ''Золотое кольцо"-ს ქალაქები და მათი ღირშესანიშნაობები.
7.პროექტის რესურსები.ინტერნეტ–მასალები,რუკები, პროექტორი.
8.პროექტის მსვლელობა.თემის შერჩევა, კვლევის გეგმის ჩამოყალიბება,ინფორმაციის მოძიება და ანალიზი,კვლევითი პროქტის ანგარიშის შემუშავება.
9.პროექტი ითვალისწინებს შედეგების მიღწევას.გაიწაფონ მოსწავლეებმა კვლევა– ძიების უნარ–ჩვევა,გამოიმუშავონ თანამშრომლობის,ურთიერთშეფასებისა და თვითშეფასების უნარი.
10.პროექტის ხელ–ლი.ანა კოკოჩაშვილი.kokochashvili@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий